31. lokakuuta 2015

HALLOWEEN

IMG_4602 IMG_4599 IMG_4592 IMG_4595 IMG_4594 HEIPPA! JA HYVÄÄ HALLOWEENIÄ! 
Halloween ei mulle oo mikää tärkeä juhla, mutta silti jollain omalla tavallani rakastan sitä. Johtuu varmaan siitä, että se on niin erikoinen juhla. Ihmiset pukeutuu ja laittaa itteään kauhumaiseksi. Hiukset on yleensä sekavat ja naama kirjaimellisesti täynnä paakkelia ja maalia. Meillä tää maskeeraus tehtiin koulussa, kun oon siis hiusalalla ja meillä on valinnaisena maskeeraustakin. Idea tässä mulle tehdyssä maskeerauksessa on vaikea selittää. Mutta matkittiin yhtä mallikuvaa. Ja ainakin livenä se oli tosi kivan näköinen. Rakastan erityisesti noita huulia. Mun halloween tänä vuonna taitaa vaa olla yksin kotona olemista. Tyhmäähän se on, että ei pääse halloweeniä tänä vuonna mihinkään juhlimaan. Mutta ei voi minkään, että kaverit on jo täysi ikäisiä ja itse ei. Mutta toisaalta eipä tuo mua niinkään haittaa. Tässä postauksessa ei ollu kauheesti tällä kerralla tekstiä, mutta halusin vain tulla sanomaan, että hyvää halloweeniä! 

ps. tiedän kyllä, että kuvissa olkain on valunut. Ja se ärsyttää mua suunnattomasti. tsau! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti